Високу якість цінують всюди, або Як українські компанії завойовують азійський ринок

Високу якість цінують всюди, або Як українські компанії завойовують азійський ринок

Дата: 2020-01-31 | Переглядів: 426

Мережу підкорило фото прапора України на кувейтських вежах – головній памятці та символі близькосхідного емірату. Справді, вражає! Жовто-синій символ української держави світився над столицею Кувейту цілодобово протягом тижня, з 19 по 24 січня, поки там офіційно тривали Дні України.

 За цей час в Ель-Кувейті відбулася ціла низка різноманітних заходів економічного, культурного, туристичного, спортивного та освітнього спрямувань, покликаних презентувати сучасну Україну світові, передусім, для політичної та бізнес-еліти країн Близького Сходу. Все це стало можливим завдяки активній позиції, ентузіазму та наполегливій праці Посла України в Державі Кувейт Олександра Балануци та його дипломатичної команди.

Посол України в Державі Кувейт Олександр Балануца (в центрі) та Валентин Запорощук з дружиною

Важливим майданчиком для налагодження економічних зв’язків між країнами став українсько-кувейтський бізнес-форум, що проходив в Торгово-промисловій палаті Кувейту. Приємно, що серед майже 30 компаній з України, які презентували досягнення в галузях смарт-технологій, легкої та харчової промисловості, медицини, туризму, моди, інвестицій тощо, достойно представило товари та можливості співпраці підприємство з Чернігівщини – ПрАТ «Ічнянський молочно-консервний комбінат» (ІМКК).

Валентин Запорощук, президент Групи компаній «Правіо», до складу якої входить ІМКК, переконаний, що їхня високоякісна продукція швидко завоює азійський ринок.


Новини

Замовити зворотний дзвінок

 

Реклама