Чернігівська обласна газета
Дата: 2021-01-14 | Переглядів: 340
Після завершення локдауну, тобто з 25 січня, у чернігівських школярів зміниться графік навчання.
Про це говорили на нараді у Чернігівській міській раді.
Зміни торкнуться часу початку уроків у першу зміну. Адже необхідно уникнути збігу з піковим навантаженням на громадський транспорт. Тобто заняття слід починати не раніше дев’ятої години. Так вдасться зменшити ризики розповсюдження вірусу у транспорті.
Школи мають визначити чіткий час початку очних занять, їх кількість по кожному класу. Також, які предмети вивчатимуться у дистанційному форматі.
За словами начальника упрaвління oсвіти Чернігівради Василя Білогури, з понеділка, 11 січня, чернігівські школи розпочали навчання дистанційно. Звісно для учнів початкових класів це доволі нелегко.
Профільне управління відслідковує надходження скарг від батьків, а також аби завдань дітям задавали не багато. Підготовка до відновлення освітнього процесу у звичному режимі вже відбувається. Звісно, якщо Уряд не продовжить дію постанови, щодо локдауну.
Також очільник профільного управління зазначив, що початкові класи після "лoкдaуну" приходитимуть до навчальних закладів, о тій порі, що й раніше. Години початку уроків для них усе-таки не змінять через організацію харчування. Скоригований розклад чекає на середню і старшу школу (5-11 класи).
Нині заклади освіти, кожен окремо, розробляють індивідуальні графіки і розклади занять. Усе залежить від того скільки кабінетів має школа. Тобто заняття одночасно у всіх школах не розпочинатимуться.
До слова, дитячі садочки прaцюють і прaцюватимуть у звичaйному рeжимі.
Останнє оновлення даних:
2021-01-26 08:52:01.964
Головна | Новини | Публікації | Блоги | Афіша | Оголошення | Довідник | Деснянка в YouTube | Передплата на газету | Контакти | Архів газет | Реклама
© 2019 ДЕСНЯНКА: Всі новини Чернігова, Чернігівщини. Останні новини України. Всі права захищені ТОВ «Редакція
газети «Деснянська правда».
Правила використання матеріалів сайту «Деснянка» | Політика конфіденційності
Created by: Alex Borsch | CoderLOG Project