На Чернігівщині почали зважувати фури в русі: щоп'ята їде з порушеннями

На Чернігівщині почали зважувати фури в русі: щоп'ята їде з порушеннями

Дата: 2021-03-19 | Переглядів: 1794

Днями завершилося налаштування обладнання системи зважування вантажних автомобілів у русі WIM (weigh-in-motion) у Кіптях на автошляху М-02 Кіпті - Глухів - Бачівськ. Відтепер ваговий комплекс працюватиме цілодобово та збиратиме дані про трафік транспорту, номерні знаки, швидкість руху, вагу та габарити. До цього система працювала у тестовому режимі, вимірювання проводились періодично.

Вже є і перші статистичні дані. Відтак щоп'ята фура їде порушуючи чинні норми проїзду автошляхами. Серед вантажівок-порушників 90% прямують з перевантаженням і близько 10% не відповідають габаритним нормам.

Уся зібрана інформація передається до аналітичного центру Укравтодору. Дані є у відкритому доступі на сайті stat.ukravtodor.gov.ua.

Цьогоріч на Чернігівщині планують обладнати ще одну систему зважування вантажівок у русі на трасі Р-67 Чернігів – Ніжин – Прилуки – Пирятин неподалік Талалаївки. Нині вже оголосили тендер на проєктування та виконання робіт.

Відсутність контролю за перевантаженими транспортними засобами - одна із основних причин інтенсивної руйнації автомобільних шляхів. Щоби такий транспорт не псував дороги в Україні й впроваджують систему динамічного зважування у русі WiM (weigh-in motion).

WiM — комплексно збирає усю потрібну інформацію про транспорт, який рухається автошляхами. Процедура відбувається у реальному часі. Автоматично фіксується порушення (номерний знак, габаритні розміри, маса, кількість осей, швидкість тощо).

Основа WiM - майданчик для динамічного зважування. Саме через нього збираються всі дані, які потім передаються в програмний центр обробки інформації. Цей майданчик являє собою апаратний комплекс розташований на автошляху. Його датчики, вбудовані у дорожнє покриття. Також майданчик обладнаний камерами, щоби автоматично розпізнавати номерні знаки, камерами загального огляду та лазерними сканерами.

Система розрахована на зберігання інформації про пересування більше ніж 10 000 автомобілів в одному напрямку вагою не менше 3,5 т. Об’їхати WIM неможливо, бо комплекс повністю перекриває проїзну частину.

Щоби відремонтовані дороги служили якомога довше на державних трасах України вже встановили більше 40 WIM-систем для зважування вантажівок у русі. Нині усі вагові комплекси в Україні працюють в режимі збору аналітичних даних. Адже поки немає законодавчо оформленої процедури притягнення порушників до відповідальності. Але такий законопроект уже пройшов перше читання, внесені правки і незабаром відбудеться друге читання. Наразі система моніторить дорожній рух, проводить попередній відбір даних для контролю та ідентифікує компанії, що займаються вантажоперевезеннями.

За матеріалами Служби автомобільних доріг у Чернігівській області



Статистика захворювань на COVID-19 по Україні

Останнє оновлення даних:
2021-09-16 23:00:02.326

  • Всього випадків: 2,331,540
  • Активні: 50,260
  • Всього смертей: 54,651
  • Нових смертей: 101
  • Всього одужали: 2,226,629

Замовити зворотний дзвінок