ТОВ «Чернігівгаз Збут»: 130 тисяч причин уважно перевіряти платежі та зберігати чеки

ТОВ «Чернігівгаз Збут»: 130 тисяч причин уважно перевіряти платежі та зберігати чеки

Дата: 2021-11-09 | Переглядів: 177

Із січня по жовтень 2021 року ТОВ «Чернігівгаз Збут», що працює під брендом «ТВІЙ ГАЗЗБУТ», отримало майже 130 тисяч гривень платежів, які дуже важко ідентифікувати.

 

– За 10 місяців поточного року ми отримали понад 960 заяв про повернення або перенесення помилково сплачених коштів. Переважна більшість таких випадків спричинена некоректним заповненням або і взагалі відсутністю інформації в графі «Коментар до платежу», у результаті, тисячі гривень «випадають у залу очікування», – зазначає начальник відділу продажів фізичним особам ТОВ «Чернігівгаз Збут» Марина Войтенко.

 

Сплачені кошти потраплять за призначенням, якщо інформація про платника (ПІБ), номер його особового рахунку та адреса, зазначені в банківському чеку, співпадають з аналогічними даними в базі постачальника. Навіть одна помилка в номері особового рахунку чи адресі спричиняє чимало клопотів і для споживачів, і для компанії.

 

– Значну частину власників «завислих» грошей наші менеджери знаходять під час обдзвонювання клієнтів, які мають заборгованість. Інша – виявляється в наступному місяці, коли споживачі отримують платіжки із заборгованістю, якої там бути не повинно, – додає Марина Войтенко.

 

Впевнитись, що оплата пройшла, споживач може за кілька днів після проведення платежу. Для цього потрібно зайти до Особистого кабінету та перевірити стан рахунку. Якщо грошей немає – це привід звернутися до фахівця компанії для детального вивчення ситуації та пошуку сплачених коштів. І тут у нагоді стане чек про проведення операції, адже він є підтвердженням факту оплати.

 

У компанії закликають уважно перевіряти правильність заповнення всіх полів при сплаті онлайн (створюючи шаблон платежу) чи в терміналах самообслуговування, особливо, якщо клієнт веде не один, а декілька рахунків, наприклад, батьків чи сусідів.

 

Не варто втрачати пильність і при оплаті комірного в касі банку або пошти – непорозуміння трапляються й у фінустановах. Декілька хвилин, витрачених на звірку даних у рахунках та чеках, можуть зекономити багато часу та нервів. Якщо клієнт помітив помилку в банку чи на пошті, писати заяву про повернення коштів потрібно в самій фінустанові.

 

Якщо помилка все ж сталася і кошти не надійшли на особовий рахунок побутового споживача, проконсультуватися щодо їх пошуку можна:

- за телефоном Контакт-центру: (0462) 616-304;

- замовивши дзвінок в Особистому кабінеті через вкладку «Зворотній зв’язок»;

- звернувшись до найближчого відділення

«ТВІЙ ГАЗЗБУТ», їх перелік та графік роботи доступний на сайті постачальника.

 

«ТВІЙ ГАЗЗБУТ». Надійний та зручний для кожного


Статистика захворювань на COVID-19 по Україні

Останнє оновлення даних:
2021-12-06 10:28:01.985

  • Всього випадків: 3,501,955
  • Активні: 353,695
  • Всього смертей: 88,519
  • Нових смертей: 239
  • Всього одужали: 3,059,741

Замовити зворотний дзвінок