Шиють найлегший в світі одяг для собак і розбудовують «Чернігів-Арену»

Шиють найлегший в світі одяг для собак і розбудовують «Чернігів-Арену»

Дата: 2020-01-03 | Категорiя: Соціум

Новий масштабний проєкт від «Деснянки» ТОП-20 ЦІКАВИХ БІЗНЕС-ІДЕЙ ЧЕРНІГІВЩИНИ

 ЖИВИ І ПРАЦЮЙ – В УКРАЇНІ!

 – У 90-ті, непрості для всіх роки, мені, як колишньому інженерові, треба було якось годувати сім’ю, шукати своє місце під сонцем. Якось зі старшим сином Юрієм пошили для нашої собаки ошийник і повідок та зовсім несподівано для себе отримали схвальні відгуки. Друзям та знайомим така амуніція настільки сподобалася, що просили виготовити й для їхніх улюбленців. І тоді ми зрозуміли, що ніхто цього в Чернігові не робить, – відверто розповідає з чого розпочинався сімейний бізнес Юрій Синиця – засновник і співвласник чернігівської компанії COLLAR (у перекладі з англійської – комір) – найбільшого в Україні виробника амуніції для домашніх тварин. – У нас було все банально, як кажуть, починали з нуля, з майстерні в квартирі та ятки на ринку. І великого бажання та любові до тварин!

Як зауважує Юрій Синиця, у нього все життя вдома – рибки, собаки і голуби.

 

60 країн і космічна тема

Невеличка торгова ятка давно перетворилася на потужну COLLAR Company, що дає роботу понад півтисячі людям і яка натепер експортує свою продукцію в 60 країн світу та навіть спів­працює з NASA. Чернігівське підприємство отримало дозвіл на використання символіки Національного аерокосмічного агентства США на деяких видах своєї продукції.

– Чверть століття тому більшість нас не зрозуміла. Мовляв, людям їсти нічого, а ви тут собакам та котам пропонуєте… Ми добре усвідомлювали, що це не суперприбутковий вид діяльності, бо й слова бізнес тоді навіть ніхто не вживав, – каже засновник Синиця. – Не секрет також, що багато чого запозичили у інших закордонних компаній, але головне – в Чернігові зообізнес започаткували саме ми. І з часом стали унікальними по всій країні. У розумінні: продаємо тільки те, що виробляємо. Наразі нам немає рівних, хоча це не основна ціль, мова про обсяги продукції. Домінант – якість, яка приваблює власників домашніх тварин у 60 країнах світу. А тепер разом з нами навіть космос.

Про космічну тему розповідає керівниця відділу розвитку Анастасія Кузьменко:

– Завдяки харизмі Ілона Маска, люди у всьому світі цікавляться космосом. І NASA, скориставшись цим, теж вирішило просувати свій бренд. Виклало свої символіку та логотипи на власному ресурсі та дозволило всім бажаючим безкоштовно їх завантажувати для розміщення на своїх продуктах. Щоб показати, що вони теж у тренді, інноваційні. Єдина умова – у NASA мали затвердити дизайн нашої продукції. Ми зв’язалися напряму, відправили всі матеріали і отримали офіційне підтвердження. Тепер модний бренд, космічна символіка, міститься на нашийниках, повідках, рулетках та інших аксесуарах для тварин.

 

Найлегше щастя у 45 грамів і до чого бронежилет?

За словами керівника виробництва аксесуарів Олександра Скорописа, який жартома називає себе «аборигеном» компанії, він працює тут 11 років, шкіряну амуніцію для домашніх тварин підприємство виробляє з 1995 року і наразі випускає понад мільйон одиниць на рік.

– У нас є практика обсяги праці вимірювати кількістю задоволених нами тварин. Маємо стратегічний план, скільки-то тисяч песиків зробити щасливими, одягнути в нашу амуніцію, посадити їх на м’якенький диванчик власного виробництва… Якщо порівнювати з 2018 роком, то цьогоріч ми «виросли» на 20 відсотків, і наразі середній обсяг виготовленої продукції – понад 150 тисяч одиниць у місяць, – розповідає Олександр Скоропис.

Виготовляють амуніцію у двох цехах, де працює майже дві сотні людей. У першому співробітники збирають шорні вироби – нашийники, повідки, намордники, а в другому – шиють курточки, жилети, комбінезони, накидки, дощовики, ветеринарні коміри, попони, килимки, дивани та інші «няшні» речі. До речі, найлегшу курточку в світі для собак, завважки 45 грамів, шиють саме тут.

Вгорі, над головою, – найбільший шкіряний собачий нашийник власного виробництва, завдовжки – 6 метрів, завважки – 40 кілограмів. Побував на виставках у багатьох країнах світу, як елемент маркетингового ходу. Приміром, літаком подорожував до Німеччини, Італії і Америки.

– Взагалі товарний асортимент компанії налічує понад 3500 найменувань. Працюємо з усіма породними групами котів і собак, а також випускаємо товари для хом’ячків і морських свинок. Компанія нікого не лишила без уваги, – додає Олександр Скоропис.

Цьогоріч COLLAR запровадив у виробництво найбільшу за всю історію кількість інноваційної продукції. Приміром, серед революційних розробок інженерів та дизайнерів – найменші в світі і фактично безшумні компресори для акваріумів, гнучкі акваріумні LED-світильники, перша в світі двостороння літаюча тарілка для собак… Серед найсвіжіших ідей, яку запустили у виробництво, – іграшка або її ще називають снарядом для собак – PitchDog SPORT BALL. Незвична форма подібна до м’яча для регбі, як кажуть у компанії, вона робить гру з собаками цікавою, непередбачуваною. Іграшка хаотично стрибає, собака не може взяти її ні зубами, ні лапами, тому це – азарт, драйв, що неабияк подобається домашнім улюбленцям.

– А це наша гордість – найміцніший поводок Еvolutor, він здатний витримати на розрив до 500 кілограмів, – демонструє продукцію керівник виробництва тренувальних снарядів Іван Груда. – Він не зі шкіри, а з матеріалу, який розробила наша компанія. Скажу так, із застосуванням кевларової нитки, тієї, яку застосовують у виробництві бронежилетів. Поводок має пожиттєву гарантію. А деталі конструкції – з аерокосмічного сплаву. До того ж поводок ще й містить накопичувальні елементи, і в темний час доби його добре видно.

Але основний продукт, яким найбільше тут пишаються, це PULLER.

– Тренувальний снаряд Пуллер, набір із двох кілець, – унікальна річ, формує стосунки між власником і твариною. Переключаючи увагу, людина залучає собаку до інтерактивної гри, тренувань. Завдяки снаряду ви більше часу приділяєте улюбленцю і відповідно збагачуєте життя одне одного, – зазначає керівник відділу зв’язків з громадськістю Ігор Андрійченко.

Як було сказано, PULLER створили у 2011-му, а в наступному, на базі вправ з ним, з’явився й сам спорт – Dog PULLER. Уявіть, що за 7 років вид цього спорту, який зародився в українському Чернігові, став настільки популярним, що десятки чемпіонатів відбуваються по всьому світу – від Японії до Канади. І це – круто!

 

Мрія-місія

Підприємство з півтисячним колективом працює в одну зміну і намагається підтримувати цю тенденцію, адже тут рівняються на ліпші світові практики, приміром на Швецію, де взагалі тільки чотири робочі дні на тиждень.

– У нас формат погодинної оплати праці, середній тариф – 55-60 гривень за годину. Робочий день – 8 годин, – каже Олександр Скоропис.

Тож середня зарплата – близько 10 тисяч гривень на місяць.

Як зазначив співвласник компанії Юрій Синиця, вони цінують вірність і відданість колективу, трохи менше половини працівників трудяться на підприємстві понад десять років.

А ще COLLAR має соціальну місію. Упродовж останніх років активно впроваджує каністерапію та розбудовує спортивний комплекс «Чернігів-Арена».

– Ці проєкти – бажання душі, моя давня мрія. Каністерапія починалася ще з собаки Ніки, зі звичайних дитячих будинків, а потім ми зробили сміливий крок і стали першовідкривачами цієї терапії в Центрі комплексної реабілітації «Відродження» в Чернігові. Тепер діток з різними хворобами, страхами двічі на тиждень лікує собака-терапевт Лілу, – із гордістю каже Юрій Синиця. – У нашому штаті є кінолог Михайло Кулько, спеціаліст з виховання і дресури собак. Разом з Лілу він і психологи у центрі лікують діток не лише з Чернігівщини, а всієї України і навіть із-за кордону. Позитивні результати кажуть самі за себе.

Трирічна Лілу підтримує й допомагає дітям з ураженням опорно-рухового апарату, реабілітує тих, хто до цього був наляканий собаками, а також дає шанс і можливість сказати перші слова тим, хто мовчав.

Щодо стадіону, то ні Юрій Синиця, ні його двоє синів зі спортом не пов’язані. Як і всі діти – просто грали у футбол.

– Мати в рідному Чернігові для всіх сучасне поле, аналогів якому немає в Україні, – ось наша ціль. Останні роки ми їздили світом і бачили подібні спортивні об’єкти, як вони функціонують, і ось уже два роки, як втілюємо це у нас, – відзначає син Юрія Синиці віце-президент ФК "Чернігів" Микола Синиця. – Мільйонні інвестиції в спортивний комплекс «Чернігів-Арена» та спортивну школу, яку відвідують 160 дітей – це тільки початок. Попереду грандіозні плани, розширення і успіх.

Варто сказати, що, окрім футбольного поля, тут діють баскетбольний майданчик, а також футзала, обладнані роздягальні, душові, адміністративні приміщення, спортивна крамниця, є спеціалізований автобус, яким користуються як юні футболісти, так і дорослі. А сучасне освітлення «Чернігів-Арени» дає можливість займатися улюбленим видом спорту у будь-який час доби.

– Просто робити щасливими і людей, і тварин, – наша колишня мрія та теперішня місія, – наостанок сказали Юрій та Микола Синиці.

 

Лариса ГАЛЕТА

Фото авторки

Новий масштабний проєкт від «Деснянки» ТОП-20 ЦІКАВИХ БІЗНЕС-ІДЕЙ ЧЕРНІГІВЩИНИ.

Голосуйте за конкретну бізнес-ідею та людей, які її втілюють, на сторінці «Деснянки» у Фейсбуці www.facebook.com/dvilna.

Всі матеріали у рамках проєкту будуть розміщені на офіційному сайті тижневика

www. desnyanka.com.ua та у Фейсбуці.

Слідкуйте за нашими публікаціями та голосуйте! Ваш голос визначатиме рейтинг!


Статистика захворювань на COVID-19 по Україні

Останнє оновлення даних:
2020-09-23 03:30:01.339

  • Всього випадків: 181,237
  • Активні: 97,694
  • Всього смертей: 3,642
  • Нових смертей:
  • Всього одужали: 79,901

Замовити зворотний дзвінок